miércoles, 10 de junio de 2020

4º. Mércores 10 de xuño de 2020. 4th level. Wednesday ,10th June



 Hoxe imos repasar o verbo TO HAVE GOT.

VERB TO HAVE GOT (ter)

O verbo to have got emprégase para indicar posesión, é dicir, para indicar o que teño. Exemplos:
I have got blue eyes - I´ve got blue eyes.
I have got two sisters - I´ve got two sisters.

 Conxúgase igual en todas as persoas personas, excepto con he-she-it: en vez de have got temos que poñer has got. As  formas negativa e interrogativa fanse igual que co verbo TO BE:

GET INTO ENGLISH NOW !: Basic 1

ATENCIÓN

En inglés,a idade non se di co verbo TO HAVE GOT, sinon co verbo TO BE:
Teño 11 años - I am 12 years old.
Eles teñen 25 años - They are 25 years old.

Ocorre o mesmo cando queremos expresar algunhas sensacións:

Teño frío - I am cold.
Teño calor - I am hot.
Ela ten fame - She is hungry.
Eles teñen sede - They are thirsty.



TASK ;

- Primeiro ollade este vídeo para repasar o verbo To have got AQUÍ.




Agora escoita esta canción. Listen to this song HERE

- Por último, practica con o have got AQUÍ. Fai o 1,2,3.

Para xogar repasando o vocabulario dalle   AQUÍ. Elixe Games.


Mission accomplished!!! YOU ARE A STAR!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario